بلک اند دکر ساخت کجاست؟ بلک اند دکر یک شرکت آمریکایی است که در سال 1910 در بالتیمور مریلند توسط S. Duncan Black و Alonzo G. Decker تاسیس شد. این شرکت به دلیل ابزارهای برقی، لوازم جانبی، سخت افزار، محصولات بهبود خانه، لوازم خانگی و سیستم های بست معروف است. امروزه بلک اند دکر یکی از زیرمجموعه های استنلی بلک اند دکر است که دفتر مرکزی آن در تاوسون، مریلند قرار دارد.
بلک اند دکر در کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده آمریکا، چین، مکزیک، برزیل، آلمان، ایتالیا، فرانسه و بریتانیا دارای تاسیسات تولیدی است. این شرکت همچنین دارای مراکز تحقیق و توسعه در تاوسون، مریلند است. اسپنی مور، انگلستان؛ سوژو، چین؛ و پونا، هند.
بلک اند دکر سابقه طولانی در نوآوری و کیفیت دارد. اولین مته برقی قابل حمل با دستگیره تپانچه و سوئیچ ماشه را در سال 1917 اختراع کرد. همچنین اولین مته شارژی را در سال 1961 و اولین گرد و غبار را در سال 1979 معرفی کرد. این شرکت جوایز و قدردانی های زیادی را برای محصولات و خدمات خود دریافت کرده است. جایزه ارتش-دریایی “E” برای تولید در طول جنگ جهانی دوم، جوایز تعالی طراحی صنعتی، مهر تایید خانه داری خوب، و جایزه شریک سال انرژی ستاره.
شرکت بلک اند دکر سازنده پیشرو ابزارهای برقی و لوازم جانبی در جهان است – و بیشترین مسئولیت ایجاد بازار مصرف ابزارهای برقی پس از جنگ جهانی دوم را بر عهده دارد. بلک اند دکر (B&D) همچنین در تولید ابزارهای برقی چمن و باغبانی، سیستم های بست تخصصی، تجهیزات ساخت ظروف شیشه ای، شفت چوب گلف فولادی و سخت افزار امنیتی (قفل و قفل) در جهان پیشرو است.
این شرکت همچنین بزرگترین تامین کننده تمام خط لوازم خانگی کوچک در آمریکای شمالی است. محصولات B&D در بیش از ۱۰۰ کشور فروخته می شوند و در کارخانه های واقع در ۱۴ کشور جهان تولید می شوند.
تاریخ کامل شرکت بلک اند دکر
آلونزو جی دکر و اس. دانکن بلک، دو طراح و مهندس ابزار صنعتی، شرکت تولیدی بلک اند دکر را در سپتامبر ۱۹۱۰ تأسیس کردند. با ۶۰۰ دلار از فروش ماشین دست دوم بلک و وام ۱۲۰۰ دلاری، ماشینی راه اندازی کردند. در یک انبار اجاره ای در بالتیمور، بلک رئیس شرکت بود. در سالهای اول، شرکا برای تولید محصولات صنعتی که توسط دیگران اختراع و فروخته میشد، قرارداد بستند، مانند دستگاه درب بطری شیر، پنبهچین و ماشینآلات برای ضرابخانه ایالات متحده.
در سال ۱۹۱۶ بلک اند دکر شروع به طراحی و ساخت ابزارهای برقی خود کردند. ابزارهای الکتریکی ساخت آلمان که در آن زمان در دسترس بودند، سنگین و سخت بودند و در نتیجه از نظر تجاری موفق نبودند. بلک اند دکر یک موتور جهانی طراحی کرد – اولین موتور برای استفاده از ابزار الکتریکی – که از جریان متناوب یا مستقیم استفاده میکرد و یک سوئیچ ماشه مدلسازی شده از مکانیزم در هفت تیر کلت.
اولین ابزاری که این عناصر ابتکاری را در خود جای داده بود، یک مته قابل حمل ۱/۲ اینچی با “قبض تپانچه و سوئیچ ماشه” نوآورانه بود که از آن زمان برای مته های الکتریکی استاندارد باقی مانده است. مته نسبتاً سبک با وزن ۲۱ ۱/۲ پوند بود و ۲۳۰ دلار ارزان در نظر گرفته شد.
B&D در طول دهه ۱۹۲۰ به طور مداوم رشد کرد، زیرا مشاغل دستگاه های صرفه جویی در نیروی کار را برای مقابله با افزایش هزینه های نیروی کار خریداری کردند. در سال ۱۹۱۷ این شرکت برای دستگیره تپانچه و سوئیچ ماشه خود حق اختراع دریافت کرد و یک کارخانه در حومه تاوسون، مریلند احداث کرد.
و اما در سال ۱۹۱۸ فروش از ۱ میلیون دلار فراتر رفت. بلافاصله پس از جنگ جهانی اول، ابزارهای الکتریکی قابل حمل بیشتری از جمله مته ۳/۸ اینچی، آسیاب و پیچ گوشتی معرفی شدند. برای پاسخگویی به تقاضا، کارخانه تاوسون تا سال ۱۹۲۷ سه بار توسعه یافت. ساختمان دفتر مرکزی تاوسون نیز در سال ۱۹۲۴ ساخته شد.
بلک اند دکر از فروشندگی و خدمات محصول تهاجمی برای ایجاد پایگاه مشتریان خود استفاده کرد. اولین مراکز خدمات شرکت در بوستون و نیویورک در سال ۱۹۱۸ افتتاح شد. B&D همچنین کلینیک هایی را سازماندهی کرد تا به توزیع کنندگان نحوه استفاده و فروش ابزار را آموزش دهد.
تظاهرکنندگان با دو اتوبوس به گردش در کشور پرداختند. در پایان دهه ۱۹۲۰، این شرکت حتی یک هواپیمای تک موتور را برای نمایش ابزارهای خود تجهیز کرد. علاوه بر این، این شرکت اولین کمپین رسانه ای خود را در شنبه ایونینگ پست در سال ۱۹۲۱ آغاز کرد.
با موفقیت اولیه، شرکت تولیدی بلک اند دکر در خارج از ایالات متحده گسترش یافت و آغاز توسعه آن به یک تجارت جهانی بود. در آخرین سال جنگ جهانی اول، فروش رو به رشد در خارج از کشور باعث شد تا این شرکت در کانادا، بریتانیا، اتحاد جماهیر شوروی، استرالیا و ژاپن نمایندگی ایجاد کند. کانادا محل اولین شرکت تابعه خارجی B&D بود که در سال ۱۹۲۲ شروع به کار کرد. سه سال بعد یک شرکت تابعه فروش و خدمات در لندن تشکیل شد. در سال ۱۹۲۸، شرکت بریتانیایی عملیات تولیدی خود را در یک مرکز اجاره ای در اسلاو، خارج از لندن آغاز کرد. شرکت بریتانیایی سرانجام کارخانه خود را در هارموندزورث، میدلسکس، در سال ۱۹۳۹ ساخت.
در سال ۱۹۲۹ یک شرکت تابعه استرالیایی در سیدنی تأسیس شد. تا دهه ۱۹۵۰، شرکت تابعه بریتانیایی تنها عملیات تولیدی خارجی بلک اند دکر باقی ماند. این مهمترین عملیات خارجی بسیاری از B&D پس از جنگ جهانی دوم بود.
در نیمه دوم دهه ۱۹۲۰، بلک اند دکر عملیات خود را در ایالات متحده از طریق چندین خرید گسترش داد. در سال ۱۹۲۶، شرکت تولیدی Marschke در ایندیاناپولیس، ایندیانا، سازنده آسیاب، خریداری شد. دو سال بعد، شرکت ابزار الکتریکی ون دورن در کلیولند، اوهایو، خریداری شد.
در سال ۱۹۲۹ B&D شرکت ماشین فلمینگ ووسستر، ماساچوست و شرکت الکتریکی داخلی کلیولند را خریداری کرد. Fleming Machine برس های سیمی، اره ها و سنگ های آسیاب می ساخت و Domestic Electric تولید کننده عمده موتورهای الکتریکی بود. بعلاوه بلک اند دکر شرکت Loadometer را که قبلاً حقوق یک ترازو قابل حمل کامیون را از آن خریداری کرده بود، خریداری کرد.
مانند سایر مشاغل، شرکت تولیدی بلک اند دکر در دوران رکود بزرگ مشکلات زیادی را تجربه کرد. با وجود اخراج های بزرگ، از جمله پسر آلونزو دکر، شرکت تقریباً ورشکست شد. وفاداری کارکنان – برخی از کارگران به کار خود ادامه دادند، اگرچه شرکت نمیتوانست به آنها مبلغی پرداخت کند – تا اینکه هجوم بزرگ سرمایه از سوی سرمایهگذاران خارجی باعث شد بلک اند دکر سرپا بماند.
تصاحب شرکت سازنده موفقیت آمیز نبود و آن شرکت در سال ۱۹۳۲ فروخته شد. بلک اند دکر به توسعه محصولات جدید ادامه داد. در سال های ۱۹۳۰ و ۱۹۳۱ این شرکت یک اره مدور قابل حمل، یک پیچ گوشتی برقی با کلاچ قابل تنظیم و یک محفظه جدید و ساده برای مته های خود به بازار عرضه کرد.
خطی از ابزارهای برقی با استفاده از موتورهای القایی جدید، خط چرخه بالا، در سال ۱۹۳۵ معرفی شد. با پایان دهه، آبشاری از محصولات جدید B&D از جمله چکش برقی، جاروبرقی صنعتی، برش فلز قابل حمل، اره برش قابل حمل و سری مته های Shorty.
بازاریابی موفق برای مصرف کنندگان پس از جنگ
هنگامی که ایالات متحده وارد جنگ جهانی دوم شد، بلک اند دکر به تولید فیوز، پوسته و سایر محصولات روی آورد تا به تلاش های جنگی کمک کند. آلونزو دکر و اس. دانکن بلک مصمم بودند از مشکلاتی که پس از جنگ جهانی اول ایجاد شده بود اجتناب کنند.
آنها معتقد بودند که کلید مصرف کنندگان پس از جنگ خواهند بود. اگرچه این شرکت در سال ۱۹۲۳ یک مته ارزان قیمت ۱/۲ اینچی را توسعه داد و ماشین لباسشویی سیندرلا را در سال ۱۹۳۰ معرفی کرد، اما تلاش های آن در بازار مصرف موفقیت آمیز نبود.
در سال ۱۹۴۲ کمیته برنامه ریزی پس از جنگ بلک اند دکر تأسیس شد. این گروه برنامههایی را برای Black & Decker توسعه داد تا ابزارهای برقی را برای افراد و صاحبان خانه بسازد. این کمیته بر این باور بود که B&D میتواند ابزارهای ارزانتری را با استفاده از محفظههای پلاستیکی جدید و ارزانتر برای استفاده از این بازار ناشناخته فراهم کند.
در سال ۱۹۴۶ شرکت تولیدی بلک اند دکر اولین ابزار برقی جهان را برای بازار مصرف معرفی کرد، خط ارزان قیمت لوازم خانگی از مته ها و لوازم جانبی ۱/۴ اینچی و ۱/۲ اینچی. در پنج سال اول، یک میلیون دریل ۱/۴ اینچی تولید شد.
این موفقیت منجر به اضافه شدن محصولات دیگری به خط Home Utility شد. مجموعه ای از اره های مدور در سال ۱۹۴۹ و یک سنباده و اره منبت کاری اره مویی تکمیلی در سال ۱۹۵۳ معرفی شدند. بلک اند دکر همچنین به عرضه ابزارهای جدید برای کاربران حرفه ای ادامه داد، از جمله آچار سوکت ضربه ای که در سال ۱۹۴۹ معرفی شد و دو روتر سنگین که در سال ۱۹۵۷ معرفی شد.
در نتیجه تقاضای زیاد، این شرکت در سال ۱۹۵۱ شروع به ساخت یک کارخانه جدید بزرگ در همپستد، مریلند کرد. تا سال ۱۹۵۵ این تأسیسات به بیش از چهار برابر اندازه اصلی خود گسترش یافته بود. کارخانه قدیمی تاوسون در سال ۱۹۶۵ تولید خود را متوقف کرد، اگرچه این سایت به عنوان دفتر مرکزی Black & Decker باقی ماند.
در دهههای ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰،B&D گسترش خارج از کشور را که در دهه ۱۹۲۰ آغاز شده بود، از سر گرفت. عملیات تولیدی در استرالیا و آفریقای جنوبی در سال ۱۹۵۶ سازماندهی شد. در طول دهه ۱۹۶۰ تأسیسات تولید در آلمان غربی، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، کانادا و مکزیک ساخته یا خریداری شدند. علاوه بر این، شرکت های تابعه فروش و خدمات در بسیاری از کشورهای دیگر تأسیس شدند. شرکت تابعه بریتانیا با موفقیت به سایر بازارهای اروپایی گسترش یافت و در نتیجه کارخانه جدیدی در میدنهد در سال ۱۹۶۲ ساخته شد. سه سال بعد این کارخانه گسترش یافت و کارخانه دیگری در اسپنیمور در دورهام افتتاح شد. تا سال ۱۹۶۹، ۴۳ درصد از فروش و درآمد B&D از عملیات خارجی آن حاصل می شد.
علیرغم تغییرات پرسنلی، شرکت تولیدی بلک اند دکر در دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ تحت رهبری خانواده بلک اند دکر باقی ماند. در سال ۱۹۵۱، رئیس شرکت و یکی از بنیانگذاران، اس. دانکن بلک در سن ۶۷ سالگی درگذشت. شریک او، آلونزو جی. دکر، که او نیز در سال ۱۹۵۴ پست جدید ریاست را بر عهده گرفت، جانشین بلک به عنوان رئیس هیات مدیره شد. اما دو سال بعد، دکر در سن ۶۷ سالگی درگذشت.
رابرت دی بلک، برادر اس. دانکن بلک، جانشین دکر شد. در سال ۱۹۶۰، پسر دکر، آلونزو جی. دکر جونیور، به عنوان رئیس هیات مدیره منصوب شد. آلونزو دکر جونیور ۵۴ ساله در اوایل دهه ۱۹۲۰ کار خود را در B&D به عنوان رفتگر زمین آغاز کرده بودند. در سال ۱۹۶۴ او جایگزین بلک به عنوان مدیر اجرایی شد.
خط تولید متنوع در دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰
اگرچه بلک اند دکر از سود سالمی برخوردار بود، اما در اواخر دهه ۱۹۵۰، شرکت فراتر از سهم ۲۰ درصدی خود از بازار ایالات متحده افزایش نمی یافت. برای ایجاد رشد، شرکت به انواع دیگر ماشین آلات صرفه جویی در نیروی کار منشعب شد.
شرکت ابزار پنوماتیک Master از بدفورد، اوهایو، سازنده ابزارهای بادی قابل حمل، در سال ۱۹۵۹ خریداری شد. تولید ابزارهای هوای قابل حمل در تأسیسات جدیدی در سولون، اوهایو، در سال ۱۹۶۰ آغاز شد. خط Value در سال ۱۹۶۷ برای ارائه استاندارد معرفی شد. ، مدل های ارزان تر. تجارت ابزارهای پنوماتیک بخش کوچکی از عملیات B&D باقی ماند، تا زمانی که این بخش در سال ۱۹۸۶ فروخته شد.

در سال ۱۹۶۰ بلک اند دکر شرکت DeWalt از لنکستر، پنسیلوانیا، سازندگان اره های بازویی شعاعی و سایر تجهیزات نجاری را خریداری کرد. یک خط بهبود یافته از اره های بازویی شعاعی در سال ۱۹۶۶ معرفی شد. برای گسترش عملیات نجاری، بلک اند دکر در سال ۱۹۷۰، شرکت مسیریاب کاربید در موناچی، نیوجرسی، و سال بعد، ویسکانسین نایف ورکز بلویت، ویسکانسین را خریداری نمود.
بلک اند دکر نیز در اواخر دهه ۱۹۵۰ وارد زمینه مراقبت از باغ و چمن شد. در سال ۱۹۵۷ لبههای چمنزنی برقی و ماشینهای اصلاح پرچین را معرفی کرد. اولین ماشینهای چمنزن برقی در سال ۱۹۶۶ رونمایی شد و یک مدل شارژی سه سال بعد به تولید رسید.
در سال ۱۹۷۳ تجارتش با خرید شرکت McCulloch، تولید کننده موتورهای بنزینی و اره های زنجیری، گسترش یافت. در اواسط دهه ۱۹۷۰ تولید برخی از مدل های ابزار در فضای باز به دلیل ماهیت غیرقابل پیش بینی فروش آنها کاهش یافت.
فروش ابزار در فضای باز به شرایط آب و هوایی و الگوهای خرید فصلی بستگی دارد. McCulloch در طول بحران انرژی در اوایل دهه ۱۹۷۰ عملکرد بسیار خوبی داشت، که باعث استفاده از اجاقهای چوب سوز شد، بنابراین ارههای زنجیری رایج شد، اما در اوایل دهه ۱۹۸۰ شرکت تابعه شروع به ضرر کرد. در سال ۱۹۸۳ کسب و کار اره زنجیری فروخته شد.
ابزارهای برقی بلک اند دکر در طول دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ با کاهش قیمت ها و بهبود محصولات به موفقیت خود ادامه دادند. هزینه مته ۱/۴ اینچی B&D از ۱۵٫۹۸ دلار در سال ۱۹۶۳ به ۷٫۹۹ دلار در سال ۱۹۷۰ کاهش یافت. یک کارگروه تحقیق و توسعه هر ساله ده ها ابزار جدید را ارائه می دهد و وضعیت بلک اند دکر را به عنوان یک مبتکر صنعت حفظ می کند.
میز کار قابل حمل و لوازم جانبی Workmate اولین بار در سال ۱۹۷۳ در انگلستان به بازار عرضه شد و به زودی در سراسر جهان بسیار موفق شد. از آغاز سال ۱۹۶۴، بلک اند دکر نیز از تبلیغات تلویزیونی استفاده گسترده ای کرد. فروش در سال ۱۹۶۴ از ۱۰۰ میلیون دلار، در سال ۱۹۶۹ از ۲۰۰ میلیون دلار و در سال ۱۹۷۴ از ۵۰۰ میلیون دلار فراتر رفت. برای پاسخگویی به تقاضای جدید، شرکت دو کارخانه در کارولینای شمالی به ترتیب در سال های ۱۹۶۶ و ۱۹۷۰ در فایت ویل و تاربرو ساخت. در سال ۱۹۷۴ یک کارخانه نیز در ایستون، مریلند ساخته شد.
در سال ۱۹۷۵، دکر به عنوان مدیر اجرایی بازنشسته شد و فرانسیس پی. لوسیر که در سال ۱۹۷۰ به عنوان رئیس هیات مدیره منصوب شده بود، جایگزین او شد. اگرچه دکر به عنوان رئیس هیئت مدیره باقی ماند، اما این پایان کنترل اجرایی خانواده های موسس بر شرکت بود.
در سال ۱۹۷۵ B&D اولین شکست خود را در رشد پس از جنگ تجربه کرد و بسیاری از کارمندان اخراج شدند. آینده این شرکت در مواجهه با رقابت فزاینده ابزار سازان ژاپنی و آلمانی تیره به نظر می رسید. شرکت ژاپنی Makita Electric Works با ارائه ابزارهایی با قیمت پایین تر و با کیفیت بالا، به طور پیوسته در مقابل بلک اند دکر سود می برد. در اوایل دهه ۱۹۸۰ شرکت ژاپنی ماکیتا تقریباً با ۲۰ درصد سهم بلک اند دکر از بازار جهانی ابزارهای حرفه ای برابری کرد. گردش مالی بالا در بین مدیران ارشد نیز به مشکلات بلک اند دکر کمک کرد. مرتبط : ۱۰ شرکت برتر ژاپنی را بشناسید
بازسازیها و اکتسابهای عمده برجستهشده در دهه ۱۹۸۰
لارنس فارلی ۴۸ ساله در سال ۱۹۸۳ با ترویج برنامه جهانی شدن به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر ارشد اجرایی ارتقا یافت. رئیس جدید B&D مصمم بود تا بازار جهانی را برای کالاهای مصرفی استاندارد از جمله لوازم خانگی ایجاد کند. او یک طرح سازماندهی مجدد گسترده را اجرا کرد و پنج کارخانه را در انگلستان، ایرلند و ایالات متحده تعطیل کرد. دو سال بعد کارخانه های بیشتری در ایالات متحده، برزیل، مکزیک و کانادا تعطیل شدند.
فارلی همچنین عملیات جهانی بلک اند دکر را در فرآیند اخراج ۲۵ مدیر اروپایی و بستن دفتر مرکزی اروپا در بروکسل یکپارچه کرد. در سال ۱۹۸۵، برای کمک به سازماندهی مجدد، شرکت تولیدی بلک اند دکر علامت تجاری شش ضلعی خود را اصلاح کرد و نام خود را به شرکت بلک اند دکر تغییر داد. هدف از تغییر نام این بود که بر جنبه بازاریابی و فروش شرکت تاکید بیشتری داشته باشد.
مسیر جدید بلک اند دکر تحت مدیریت فارلی ناشی از توسعه قبلی این شرکت در فناوری بیسیم بود. در سال ۱۹۶۱ بلک اند دکر اولین مته برقی بی سیم خود را در جهان معرفی کرد. این ابزار و ابزارهای دیگر به زودی توسط باتری های نیکل کادمیوم تغذیه می شدند که نتوانستند عملکرد لازم را ارائه دهند. با این وجود، این شرکت یک ابزار بی سیم بازیابی حداقل گشتاور و یک مته برای سطح سیاره ماه را توسعه داد که هر دو توسط ناسا در چندین ماموریت فضایی استفاده شدند.
با استفاده از این تجربه قبلی، بلک اند دکر جاروبرقی شارژی Dustbuster را در سال ۱۹۷۸ معرفی کرد. این محصول یک موفقیت فوری بود و B&D را به عنوان پیشرو در بازار لوازم خانگی کوچک که تاکنون استفاده نشده بود، معرفی کرد. پس از Dustbuster چراغ شارژی Spotliter و سایر لوازم بی سیم قرار گرفت.
برای قرار دادن بلک اند دکر در این تجارت جدید، فارلی در سال ۱۹۸۴ ۳۰۰ میلیون دلار برای عملیات لوازم کوچک جنرال الکتریک (GE) پرداخت کرد. بلک اند دکر با خرید بزرگترین تولیدکننده اتو، آون توستر، میکسرهای قابل حمل، قهوه ساز و سشوار در ایالات متحده توانست بلافاصله بخش بزرگی از بازار را بدون خطر از دست دادن Black & بدست آورد.
طی دو سال پس از خرید در سال ۱۹۸۴، بلک اند دکر یک برنامه ۱۰۰ میلیون دلاری برای انتقال برند را بر عهده گرفت. در همین حال، این شرکت لوازم سبک خود را نیز توسعه داد، مانند سری Spacemaker، خطی از لوازم آشپزخانه زیر کابینت. بلک اند دکر همچنین لوازم بی سیم بیشتری از جمله میکسر و چاقوی برقی را معرفی کرد. فارلی شروع به بازاریابی خط تولید لوازم کوچک این شرکت در خارج از کشور کرد.
در بریتانیا، جایی که B&D مدتها از شهرت قابل توجهی برخوردار بود، اولین لوازم خانگی بلک اند دکر در سال ۱۹۸۵ معرفی شدند. بازارهای دیگر به زودی دنبال شدند. علاوه بر این، تخصص جنرال الکتریک در تولید موتورهای الکتریکی، بلک اند دکر را قادر ساخت تا ابزارهای برقی کارآمدتری را با استفاده از یک موتور کوچکتر و قدرتمندتر ۴۷ میلی متری طراحی کند.
با این حال، عملکرد فروش بلک اند دکر زیاد جالب نبود، و ترس از اینکه لارنس فارلی به اندازه کافی به توسعه محصول متعهد نیست، به جایگزینی او به عنوان رئیس توسط نولان دی آرچیبالد کمک کرد. یک سال بعد، آرچیبالد نیز به عنوان مدیر اجرایی و رئیس هیئت مدیره Black & Decker انتخاب شد.
آرچیبالد از شرکت بئاتریس به شرکت بلک اند دکر آمد و در آنجا سرپرستی گروه کالاهای بادوام مصرفی را بر عهده داشت. رئیس جدید B&D با آوردن تیم مدیریتی خود، ۳۰۰۰ شغل را تا سال ۱۹۸۷ کاهش داد و توسعه محصول را توسعه داد.
عملیات جهانی این شرکت به گروه های محصول تغییر ساختار داد. در سال ۱۹۸۶ گروه محصولات خانگی تعدادی از محصولات موفق از جمله قهوه ساز Cup-at-A-Time را معرفی کرد. کارایی بیشتر در بلک اند دکر منجر به فروش رکورد ۱٫۹ میلیون دلاری و بهبود سود در سال ۱۹۸۷ شد.
آرچیبالد زمانی که بلک اند دکر را به کارایی و سودآوری بازگرداند، شروع به گسترش عملیات شرکت از طریق خرید کرد. در ژانویه ۱۹۸۸ او تلاش کرد تا امریکن استاندارد را بخرد تا خط لوله لوله کشی خود را به دست آورد، اما موفق نشد !
آرچیبالد سپس در اوایل سال ۱۹۸۹ شرکت Emhart را به قیمت ۲٫۷ میلیارد دلار خریداری کرد. خط تولید Emhart – حداقل بخشهایی از آن – با ابزارهای چمنزنی و باغبانی True Temper، قفلهای Kwikset، سیستمهای آبپاش GardenAmerica، شیرآلات Price Pfister و سیستمهای بست مختلف، محصولات خود بلک اند دکر را تکمیل میکند. آرچیبالد شبکه توزیع و فروش دو شرکت را با هم ترکیب کرد.
بازاریابی هوشمندانه و محصولات جدید نوآورانه باعث چرخش اواسط دهه ۱۹۹۰ شد
چرخش شرکت در سال ۱۹۹۲ با راه اندازی خط ابزارهای برقی پیشرفته DeWalt آغاز شد. این در واقع یک راه اندازی مجدد بود زیرا B&D خط موجود ابزارهای برقی حرفه ای مارک بلک اند دکر را انتخاب کرد، کیفیت آنها را بهبود بخشید، تعمیر مرکز خدمات ۴۸ ساعته را تضمین کرد، قیمت آنها را افزایش داد (کمی بالاتر از برند رقیب ماکیتا) و دوباره بازار عرضه شد.
برند DeWalt که در سال ۱۹۶۰ خریداری شد، که هنوز هم بسیار مورد احترام پیمانکاران بود. این شرکت اکنون میتوانست خط پایین ابزارهای برقی بلک اند دکر را با هدف افراد حرفهای و خط پیشرفته DeWalt را برای پیمانکاران حرفهای عرضه کند. این استراتژی درخشان – که تا حدی زاییده ذهن جوانمرد بازاریابی جوزف گالی بود، که به زودی ریاست کل گروه ابزار برقی جهانی B&D را بر عهده گرفت – بسیار موفق بود.سهم این شرکت از بازار ابزار قدرت حرفه ای داخلی از ۸ درصد در سال ۱۹۹۱ به بیش از ۴۰ درصد در سال ۱۹۹۵ افزایش یافت. فروش خط دیوالت از کمتر از ۳۰ میلیون دلار در سال راه اندازی به بیش از ۶۰۰ میلیون دلار تا سال ۱۹۹۷ افزایش یافت. در سال ۱۹۹ زمانی که خط قفلهای Titan برای تکمیل خط Kwikset اضافه شد، یک استراتژی مشابه سطح بالا/پایین در گروه سختافزار امنیتی B&D به کار گرفته شد.
برای تقویت بیشتر سلامت مالی خود، بلک اند دکر همچنین چندین کارخانه را در اروپا در سال ۱۹۹۴ تعطیل کرد و در سال ۱۹۹۶ کسب و کار مصرف کننده خود را بازسازی کرد و حدود ۱۴۰۰ شغل را حذف کرد و هزینه پس از مالیات ۷۴٫۸ میلیون دلار را متحمل شد. در سال ۱۹۹۵ نیز تلاشها برای گسترش بیشتر بلک اند دکر در سطح بینالمللی، از طریق سرمایهگذاری مشترک در هند و چین و اولین خط DeWalt در اروپا و آمریکای لاتین آغاز شد.
به نظر می رسید بلک اند دکر در مسیری که به قرن جدید می رود، بازگشته است. در سال ۱۹۹۶ فروش به مرز ۵ میلیارد دلار نزدیک شد و کل بدهی به ۱٫۷۱ میلیارد دلار کاهش یافت. اگرچه درآمدها به دلیل هزینه تجدید ساختار کاهش یافت، اما حاشیه خالص ۳٫۲ درصدی نسبت به روزهای تاریک اوایل دهه ۱۹۹۰ بهبود چشمگیری داشت. بلک اند دکر از طریق توسعه محصولات نوآورانه جدید و بازاریابی هوشمندانه محصولات، خود را احیا کرده بود.
منبع : referenceforbusiness