چینی ها به سخت کوشی ، استراتژی و برنامه ریزی هدفمند مشهور هستند. و شرکتی که این اصول را منعکس کند، شرکت اچ تی سی است. موفقیت آن الهام بخش همه شرکت هایی است که آرزو دارند به اوج موفقیت برسند و به لذت مشتری اعتقاد دارند.
این برند همیشه بخاطر محصولات با کیفیت خود و در اولویت قرار دادن نیازها و احتیاج های مشتری مشهور بوده است.
امروز، این شرکت به صورت یکپارچه آماده است تا از سایر شرکت های تولید کننده دستگاه مخابراتی تلفن همراه چینی، از جمله Lenovo و Haier پیشی بگیرد.
مرتبط : درباره شرکت لنوو | LENOVO
برند اچ تی سی بر ارزش افزوده و نوآوری تمرکز دارد. این شرکت بارها و بارها ثابت کرده است که اعتماد به نفس ، جاه طلبی و انگیزه چیزی است که آن را متفاوت و خاص می کند و اینها پله های محبوبیت بین المللی این شرکت بوده است.
برند اچ تی سی با قدرت نوآوری رشد می کند، و مرکزی برای تولید محصولات نوآورانه را در جهان کنونی تضمین کرده است و بی شک با پیشرفت های خود دنیای فناوری را در سالهای آینده تغییر می دهد.
این شرکت معتقد است که موفقیت از همان جایی که به پایان می رسد با مشتری آغاز می شود. امروز ، هر دستگاهی متناسب با نیازهای متعدد مشتری ساخته می شود و این چیزی است که این شرکت به آن پایبند خواهد بود. این واقعاً برای شرکتهایی که می خواهند خدمات مشتری را به یک نوع هدف تبدیل کنند ، الهام بخش است.
تاریخچه شرکت HTC
شرکت اچ تی سی در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و شهرت خود را به عنوان طراح و سازنده پشت صحنه بسیاری از محبوب ترین دستگاه های موبایل با مارک OEM در بازار ایجاد کرد.
از سال ۲۰۰۶ برند اچ تی سی ، به طور منظم بسیاری از دستگاه های تلفن همراه که مورد تحسین منتقدین قرار گرفتند را با نام تجاری خود معرفی کرد. نمونه کارها شامل تلفن های هوشمند و تبلت هایی است که سیستم عامل های Android و Windows Phone را پشتیبانی می کنند.
خط سیر و پیشرفت
اچ تی سی همیشه یک شرکت دور اندیش بوده است که توانایی عجیبی در نگاه به آینده و ارائه محصولاتی دارد که ممکن است اکثر شرکت ها حتی فکرش را هم نکرده باشند. این شرکت با درخشش آینده نگرانه خود در ارائه دستیار دیجیتال شخصی پیشرفته و تلفن های هوشمند نقش مهمی داشته است.
با این حال ، موفقیت آسان نبود. سالهای ابتدایی این شرکت دشوار بود و چر می وانگ مجبور شد مقدار زیادی از ثروت شخصی خود را در این شرکت ریخته تا یک تیم مهندسی و طراحی خوب بسازد.
این قمار به ثمر نشست و امروز ، این شرکت از یک تیم خلاق و خلاق که با دستگاه های تلفن همراه زیبا ، پیشرفته ، مدرن و کاربردی ارائه می شود ، افتخار می کند.
برند اچ تی سی همیشه متفاوت از سایر برندها و شرکت های تولید کننده دستگاه های تلفن همراه بوده است. این شرکت به جای توسل به مبارزات تبلیغاتی پر زرق و برق ، بی سر و صدا با اتخاذ یک شعار جدید رقبای خود را از پیش رو برداشت.
این استاد بزرگ با این شعار Quelyly Brilliant (بی سر و صدا و درخشان) همراه بود که تصویر یک شرکت متواضع و در عین حال عالی را ارائه می داد. این حرکت را شاید گفت باعث و عامل اصلی موفقیت این شرکت باشد
درخشش و برتری شرکت HTC با همکاری دیرینه آن با مایکروسافت بیشتر تقویت می شود. این برند با توسعه سیستم عامل های منحصر به فرد و کارآمد، به آرامی اما مطمئناً به مایکروسافت در جذب صنعت ارتباط از راه دور تلفن همراه کمک کرده است.