ارسال یک ایمیل به تیم کاریتان هر بار که یک کارمند جدید استخدام می کنید می تواند برای شما پالس های مثبتی را ارسال کند.
ارسال یک ایمیل برای معرفی یک کارمند جدید ، زمینه را برای تجربه نرم افزاری و دیجیتالی تر شدن شرکت در استخدام جدید یک کارمند فراهم می کند و احتمالا متعجب شدن کارمند ها را برای اعضای تیم موجود به حداقل می رساند.
شما باید اعلام را چند روز قبل از تاریخ شروع به کار شخص برای تیم خود ارسال کنید.برخی از جزئیات کلیدی که باید در ایمیل معرفی کارمند جدید بگنجانید دلیل استخدام ، تاریخ شروع و صلاحیت فرد و مواردی مانند علایق شخصی و سرگرمی های وی است.
این مقاله برای صاحبان مشاغل کوچک ، متخصصان و مدیر منابع انسانی است که به دنبال استخدام کارمندان جدید هستند و باید بدانند که چگونه می تواننند به بهترین نحو ممکن استخدام جدید را به شرکت اعلام کنند.
همانطور که مهم است وقتی کارمندی شرکت را ترک می کند ، به کارمندان خود اطلاع دهید ، اطلاع رسانی هنگام استخدام جدید نیز ضروری است. بهتر است این کار را از طریق ایمیل انجام دهید و زمان زیادی را برای تیم خود بگذارید تا برای ورود نفر جدید آماده شوند.
مرتبط : ۱۳ ایده کسب و کار در سال ۲۰۲۱
هدف از معرفی کارمند جدید چیست؟
هدف شما هنگام استخدام کارمند جدید این است که هرچه سریعتر احساس کنند عضوی از تیم هستند. عدم ارسال ایمیل معرفی کارمند می تواند منجر به شروع برخوردهای ناجور بین اعضای فعلی و اعضای جدید تیم شود.
این امر خصوصاً در صورتی صادق است که کارمندان موجود از نظر کارمند دیگری چنان چشم بسته باشند که نگران امنیت شغلی خود باشند. فراموش کردن یا تصمیم گیری در مورد ایمیل معرفی کارمند ، زمینه را برای یک تجربه کاربری سخت برای بقیه کارمندان فراهم می کند.
یک ایمیل معرفی به موقع و درست نوشته شده به تیم شما وقت می دهد تا اخبار را تحلیل کرده و برای استقبال از همکار جدید خود آماده شوند. این موضوع تعجب های احتمالی منفی را به حداقل ممکن می رساند.
راهکار اصلی: ایمیل معرفی کارمند برای داشتن تجربه صحیح در استخدام جدید بسیار مهم است.همچنین انتقال را برای اعضای تیم موجود آسان تر می کند ، به آنها فرصتی می دهد تا خود را برای تغییراتی که یک تازه وارد می تواند ایجاد کند آماده کنند.
نحوه و زمان اعلام استخدام جدید
کارآمدترین و موثرترین راه برای اعلام استخدام کارمند جدید از طریق ایمیل است. با این کار اطمینان از دریافت پیام توسط همه آسان است. اگر این کار را حضوری انجام دهید ، ممکن است افرادی که آن روز در دفتر نیستند ، اخبار حضور کارمند جدید را دریافت نکنند.
مرتبط : ۱۲ شغل برای افرادی که دوست دارند به تنهایی کار کنند!
یک اعلامیه کتبی همچنین به شما امکان می دهد “واقعیت های جالب” و جزئیات مربوط به استخدام جدید را به راحتی به اشتراک بگذارید تا کارمندان موجود بتوانند با آنها ارتباط شخصی برقرار کنند.در نظر داشته باشید هرچه زودتر این اتصالات برقرار شود ، برای همه کارمندان بهتر است.
شما باید چندین روز کاری قبل از اولین روز کار کارمند جدید ، ایمیل معرفی کارمند خود را ارسال کنید. حداقلش این است که،عنصر تعجب و اثرات مربوط به آن را به حداقل می رساند. ایمیل کارمند جدید را هم در گیرندگان ایمیل قرار دهید تا اعضای تیم بتوانند با یک یادداشت به کارمند جدید پاسخ دهند.
دیدن پاسخ های این اعلان در روز اول ، به تازه وارد کمک می کند تا احساس کند عضوی واقعی از شرکت شما است.
بهترین روش ها برای نوشتن ایمیل معرفی کارمندان
چندین جزئیات مهم باید بخشی از اعلامیه جدید کارمندان باشد. برخی از پارامترها و گزینه ها نیز باید در نظر گرفته شوند.
۱- اعلام را به کل تیم خود خطاب قرار دهید.
بخشی از هدف ایمیل معرفی کارمندان شما این است که اطمینان حاصل کنید همه کارمندان فرصت استقبال از استخدام جدید را دارند.
حتی اگر گیرندگان در بخشهای مختلف کار می کنند ، شما می خواهید به آنها فرصتی بدهید تا به کارمند جدید کمک کنند تا در آن جا راه بیفتد.اگر کارمندان در بخش های دیگر ازین موضوع آگاهی لازم را نداشته باشند شاید نتوانند به راحتی با عضو جدید ارتباط بگیرند!
۲- متن موضوع ، سلام و معرفی (ادبیات شرکت خود را حتما مطابقت دهید.)
ادبیات شرکت شما ممکن است برخی از قسمتهای ایمیل معرفی شما را تعیین کند. اگر ادبیات نسبتاً رسمی دارید ، باید عنوان موضوع و معرفی ایمیل معرفی کارمند خود را از این طریق وارد کنید.
به عنوان مثال ، عنوان موضوع می تواند اینگونه باشد: “اطلاعیه استخدام جدید” ، در حالی که بعد از سلام ممکن است “کارکنان عزیز [نام تجاری شما] باشد.همچنین ” مقدمه می تواند با گفتن این جمله آغاز شود: “ما خوشحالیم که اعلام می کنیم …”
ادبیات معمولی شرکت ، خواستار موضوعی سبک تر و سلام است. به عنوان مثال ، در Foot Cardigan ، عنوان ایمیل معرفی هر کارمند در سراسر شرکت این است: “خوش آمدید به باشگاه ، [نام شخص]
اگر لازم باشد می توانید با نام یا موضوع شرکت خود بازی کنید. جاناتان روسل ، بنیانگذار TheChampLair.com ، معمولاً ایمیل های معرفی کارمندان خود را با گفتن این جمله ، “قهرمان جدیدی در لانه ها وجود دارد” شروع می کند.
مرتبط : معرفی کسب و کارهای جدید در دنیا
۳- اصول را مشخص کنید.
نام کامل فرد ، تاریخ شروع و نقش شغلی وی و نام سرپرست مستقیم وی را درج کنید. دپارتمان محل کار آنها و مسئولیتهای اصلی آنها را مشخص کنید. همچنین مشخص کردن محل کار یا میز کارمند جدید نیز ممکن است مفید باشد.همچنین باید دستاوردهای شغلی و تحصیلی فرد را یادداشت کنید و اطلاعات تماس وی را ارائه دهید.
۴- نفر جدید را با بقیه بیشتر وفق دهید.
شخصی سازی ایمیل با ذکر چند واقعیت جالب درباره کارمند جدید بسیار جالب است.می تواند یکی از استعدادهای خاصش ، یک سرگرمی ، لیست موارد مورد علاقه آن (کتاب ، فیلم تلویزیونی ، فیلم سینمایی ، غذا) یا هر چیز مشابه دیگری باشد که به ایجاد مکالمه و ارتباط با کارمندان موجود کمک می کند.
۵- زیاده روی نکنید.
در ایمیل معرفی کارمند جدید کمتر حرف بزنید. حداکثر ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه را هدف قرار دهید و فقط موارد ضروری را بنویسید.
۷- با یک استقبال – و یک دعوتنامه را ببندید.
کار را تمام کنید و بگویید که از استقبال از استخدام جدید چقدر هیجان زده یا راضی هستید و مطمئن هستید تیم شما نیز از این کار استقبال خواهد کرد. در صورت لزوم ، ذکر کنید که یک ناهار خوشامد ، یک ساعت خوش (مجازی یا حضوری) یا رویدادی مشابه برای معرفی استخدام جدید شخصاً برگزار می شود.
تیم خود را تشویق کنید که وقت بگذارد تا هنگام شروع کار خود را با نفر جدید آشنا کنند.
۷- یک عکس را ضمیمه کنید.
عکسی از نیروی جدید ، مانند عکسهای حرفه ای آنها را در ایمیل ضمیمه کنید تا کارمندان بهتر با ایمیل ارتباط بگیرند.
خلاصه : ارسال ایمیل معرفی کارمند جدید خود به کل شرکت ، در صورت امکان با یک عکس. در ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه ، عنوان استخدام جدید ، مسئولیت ها ، موفقیت های شغلی و دانشگاهی و چند واقعیت جالب درباره آنها را ارائه دهید.