تاریخ برند لوازم آرایشی بورژوا داستانی از دانش زیبایی است که در نسل های مختلفی از زنان سراسر دنیا گذشته است.رنگ ، شادی ، دسترسی و تخصص بی نظیر آن در قلب برندی باقی مانده است که بیش از ۱۵۰ سال است زنان را می شناسد و دوست داشته است!
در سال ۱۸۶۳ ، بورجوئس در بلوارهای بزرگ (بلوارهای گراندس) پاریس در منطقه تئاتر متولد شد ، در زمانی که فرانسه دومین قدرت اقتصادی برتر جهان بود!
مرتبط : بهترین برندهای لوازم آرایشی دنیا را بهتر بشناسید.
بیایید به سال ۱۸۷۰ برگردیم ، هنگامی که بورجو اولین رژ لبهای خود را با نام “کشمش پور لس لورس” تهیه کرد. ساخته شده از رنگدانه های رنگی گرفته شده از انگور و موم زنبور عسل ، این مواد را به میله های بلند ، جامد و بسته شده در مقوا پیچیده شده اند که می شد با خودمان حمل و نقل کنیم ، و در سایه های طبیعی لب به رنگ صورتی و قرمز تولید کرد.
سرانجام ، این رژ لب ها با یک دکمه فشار کوچک به لوله های فلزی ریخته شدند که در هنگام استفاده از آن ، رژ لب را نشان میداد. شاید هم اینجاست که مفهوم “لمس در حال حرکت” به وجود آمده است؟!
جوزف- آلبرت پونسین یک بازیگر بود ، حرفه بازیگری را ترک کرد تا خود را منحصراً به فعالیت جدید خود ، یعنی خلق آرایش صحنه بپردازد تا بتواند از این راه خدمات بهتر و گسترده تری را در تئاتر ارائه دهد.
در سال ۱۸۶۷ ، جوزف-آلبرت پونسین یک مدیر را استخدام کرد: الکساندر-ناپلئون بورجوئیس و در سپتامبر ۱۸۶۸ ، پونسین تجارت خانه خود را به بورجوئس فروخت ، که این امر موجب شناخت بین المللی از بورجوس شد. نام تجاری Bourjois شد و برای همیشه در تمامی محصولات این برند ظاهر شد.
مرتبط : درباره برند لوازم آرایشی ایوروشه بیشتر بخوانید
هرگز موفقیت را دست کم نگیرید! برای پاسخگویی به مطالبات و رضایت مشتری ، بورجو تصمیم گرفت از تولید در مقیاس کوچک به سمت تولید صنعتی حرکت کند. در سال ۱۸۹۱ ، کارخانه بخار Bourjois درست در خارج از پاریس ، در پانتین افتتاح شد.
در سال ۱۹۱۷ ، پیر ورتهایمر و برادرش پاول مدیریت شرکت را به دست گرفتند. خانواده ورتهایمر ، دارندگان گروه شانل ، نزدیک به ۱۰۰ سال صاحب بورجورس بودند.
مرتبط : درباره برند لوازم آرایشی میبلین چه می دانید؟
در سال ۱۹۲۸ ، شرکت تابعه آمریکایی بورجوئیس خواستار عرضه یک عطر جدید ، یک عطر لوکس ، در دسترس همه شد تا بورجوئیس عطر را در پاریس (سیر د پاریس) ایجاد کند.
رایحه کهربا ، گل و عطر ادویه عصر در پاریس ، که توسط ارنست بیو ، یکی از مشهورترین تولیدکنندگان عطر فرانسه طراحی شده بود ، در یک بطری شیشه ای آبی غلیظ و نیمه تاریک قرار گرفت که نمایانگر زندگی شبانه و مهمانی است.
غیر از عطر بودن ، عصر در پاریس یک ایده بود ، عالمی برای خودش. هاله باورنکردنی پاریس ، شهر چراغها و پایتخت جهان در هر بطری اسیر شد. در هر بسته بندی ، باند سیزده طرح قرار داشت که پاریس را به تصویر می کشد (برج ایفل ، کافه ها ، هنرمندان ، مهمانی های زیبا و توپ).
دامنه کلی و قوام این کانسپت به بورجو اجازه می داد تا عصرانه در پاریس را به نمایش بگذارد و مواد تبلیغاتی را افزایش دهد. . در دهه ۳۰ ، عصر در پاریس چنان موفقیتی بود که خط تولید خود را ایجاد کرد: رژ لب ، رژگونه ، ریمل ، کرم های زیبایی ، پودرها و لوسیون مو ، به زن فرانسوی یک لطافت عالی و زیبایی را ارائه داد که الگویی برای زنان در سراسر جهان شد!