شهریه مدرسه فجر استانبول چقدر است؟ 🇹🇷 (2024)

آنچه در این مطلب خواهید خواند...

شهریه مدرسه فجر استانبول یکی از مسائل مهم برای والدینی است که به دنبال تحصیل فرزندان خود در این مدرسه هستند. در این مقاله به بررسی جامع شهریه مدرسه ایرانی فجر استانبول می‌پردازیم.

شهریه مدرسه فجر استانبول:

شهریه مدرسه فجر استانبول با توجه به مقاطع مختلف تحصیلی و خدمات ارائه‌شده متفاوت است. به طور کلی، هزینه‌ها شامل شهریه تحصیلی، هزینه‌های جانبی مثل فعالیت‌های فوق برنامه و خدمات ناهار می‌باشد.

شهریه مقاطع مختلف:

  1. ابتدایی: شهریه سالانه برای مقطع ابتدایی حدود ۵۵۰ دلار برای دانش‌آموزان حضوری و بین ۳۰ تا ۶۰ دلار برای دانش‌آموزان غیرحضوری است. همچنین، هزینه کلاس‌های آنلاین شیفت عصر ۱۲۰ دلار است.
  2. متوسطه اول: شهریه سالانه برای مقطع متوسطه اول حدود ۶۵۰ دلار برای دانش‌آموزان حضوری و ۱۳۰ دلار برای دانش‌آموزان غیرحضوری است. هزینه کلاس‌های آنلاین نیز ۶۰ دلار می‌باشد.
  3. متوسطه دوم: شهریه سالانه برای مقطع متوسطه دوم حدود ۸۵۰ دلار برای دانش‌آموزان حضوری و ۳۳۰ دلار برای دانش‌آموزان غیرحضوری است. هزینه کلاس‌های آنلاین نیز ۱۹۰ دلار است.

تصویر تابلوی درب مدرسه ایرانی فجر استانبول

هزینه‌های جانبی:

  • فعالیت‌های فوق برنامه: هزینه‌های مربوط به فعالیت‌های فوق برنامه مثل ورزش، موسیقی و هنر به صورت جداگانه محاسبه می‌شود و معمولاً بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار در سال است.
  • خدمات ناهار: خدمات ناهار نیز جزو هزینه‌های جانبی محسوب می‌شود و بسته به تعداد روزهای استفاده، مبلغی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار در سال را شامل می‌شود.

تخفیفات:

مدرسه فجر استانبول برای خانواده‌هایی که بیش از یک فرزند در این مدرسه دارند، تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. این تخفیفات می‌تواند بین ۵ تا ۱۰ درصد از کل شهریه سالانه باشد.

مطلب مرتبط  چگونه از تکسیم به 212 برویم؟ [همه روش‌های رفتن]

نتیجه‌گیری:

شهریه مدرسه فجر استانبول بسته به مقطع تحصیلی و خدمات انتخابی متفاوت است. والدین باید قبل از ثبت‌نام، اطلاعات کامل و دقیقی را از مدرسه دریافت کنند تا بتوانند تصمیم‌گیری مناسبی انجام دهند.

مطلب مرتبط : معرفی بهترین مدارس خصوصی استانبول 🇹🇷

و اما در انتها تشکر می کنیم از منابعی که برای نوشتن مقاله به ما کمک کردند :

انتهای مطلب

لطفا به اشتراک بگذارید

لطفا نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *